Tuesday, June 4, 2013

Veronica Petrucci Records Tamela Mann's "Take Me to the King" in Spanish-See Video!

For Immediate Release: Nashville, TN (June 4th, 2013)


Veronica Petrucci Records Tamela Mann's "Take Me to the King" in Spanish

Veronica Petrucci, of Angelo and Veronica, records "Take Me to the King" made popular by Gospel artist Tamela Mann in Spanish language. Veronica, who is of Puerto Rican descent, released her first solo Spanish language album "Atrévete a Soñar" in 2009 where her very own composition, "Dare to Dream" was selected for the Special Olympics.

Veronica Petrucci has ministered along with Marcos Witt and Danilo Montero at Lakewood Church Spanish service and has opened for legendary Latino acts such as El Gran Combo, Willy Chirino and Ismael Miranda. Veronica is in hopes of reaching Latino audiences with this Spanish rendition of "Take Me to the King" which has topped the Gospel Billboard charts at no. 1 for over 25 weeks.

Veronica Petrucci Graba “Take Me to the King” (Llévame al Rey) de Tamela Mann en Español

Veronica Petrucci, de Angelo & Veronica, graba una versión en español de “Take Me to the King” (Llévame al Rey), canción popularizada por la artista de góspel Tamela Mann. Veronica, de ascendencia puertorriqueña, lanzó su primer álbum en español como solista, “Atrévete a Soñar”, en 2009. La canción de autoría suya que dio título al mencionado álbum, “Dare to Dream”, fue elegida para integrar el programa musical de las Olimpiadas Especiales.

Veronica Petrucci ha ministrado junto con Marcos Witt y Danilo Montero en la Iglesia de Lakewood para el servicio en español y ha sido telonera en conciertos de El Gran Combo, Willy Chirino e Ismael Miranda. Veronica tiene la esperanza de poder llegar al público latino con “Llévame al Rey”, su versión en español de “Take Me to the King” que ha encabezado la lista de Billboard de música góspel en la posición número uno durante más de 25 semanas.




No comments:

Sharvette Mitchell Mitchell Productions, LLC



www.Mitchell-Productions.com <----Web Design and Blog Design